اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

هنوز علت مرگ دلفین مشخص نیست

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران نامه‌ای به سازمان دامپزشکی و محیط زیست ارسال کرده است اما هنوز پاسخی دریافت نکرده ایم.

هنوز علت مرگ دلفین مشخص نیست

زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره آخرین بررسی‌های انجام گرفته در مورد مرگ یک دلفین در مجموعه دلفیناریوم برج میلاد، اظهار داشت:‌ شورای شهر در حال بررسی ابعاد این موضوع است تا جزئیات بیشتری در این زمینه به دست آید.

وی افزود: از سوی کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران، اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران را تکلیف کردیم  که طی نامه‌ای رسمی به سازمان محیط زیست و دامپزشکی در مورد علت مرگ و شرایط جسمی دلفین قبل از فوتش و اینکه آیا مجموعه دلفیناریوم مجوز داشته یا خیر و همچنین چه زمان‌هایی نظارت انجام گرفته، توضیح بخواهد. 

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ یک از سازمان‌های دامپزشکی و محیط زیست پاسخی به نامه ارسال شده از سوی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهر تهران نداده‌اند.

وی تاکید کرد که در صورت حصول نتیجه آن را به اطلاع عموم می‌رسانیم.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول